duminică, septembrie 19, 2010

Tocmai posibilitatea sa-ti implinesti un vis face viata interesanta,si cand tu vrei ceva cu adevarat,tot universul conspira la realizarea dorintei tale

Un titlu genial nu?Asta cred si eu,un citat pur si simplu genial,pe care l`am gasit intr`o melodie a celor de la CIA(Craiova Independent Artists).Este vorba despre melodia "Lupta cu tine",melodie care in prezent este catalogata de catre mine drept:"melodia preferata".O melodie al carui mesaj nu are cum sa nu te atinga pe suflet si mai mult de atat,o melodie care merita o postare speciala pe blogul meu.Respect CIA!

Viata-i o lupta, vezi sa ramai in viata
Nu privi-n urma, inamicul e in fata
Isi zice viitor, destin sau soarta
Eu ii spun profitor, meschin, ne poarta
Pe unde nici nu visam,pe unde nu ma vedeam
Mi-aduc aminte cum radeam de tot ce mi se intampla
Si nu regret nimic,incerc sa invat din tot, invat sa ma implic
Am cautat sa ma bucur de ce-mi ofera
El imi da loc de munca, vreau cariera
El Imi da o femeie, eu vreau familie
Ii cer o casa, el imi da o cochilie
Negociem asa de ceva vreme
Imi da batai de cap, eu-i dau migrene
Tu nu te teme o sa-i iau si ce n-are
Aici e care pe care nu-i loc de resemnare

Tocmai posibilitatea sa-ti implinesti un vis face viata interesanta,si cand tu vrei ceva cu
adevarat,tot universul conspira la realizarea dorintei tale


Senin privesc atent,ma uit in trecut, ma uit in prezent
Inspir adanc, nu vreau sa ma mai plang
Accept inpacat, sunt ceea ce sunt
Baiatul alor mei pustiul lor mereu
Sunt nepot si var si frate ,prieten tot eu
Ce trai dulce-amarui oricat ar fi de greu nu sunt al nimanui
Totusi ma doare cand mi-e dor
Cat de inconstient priceam in viitor
Usor-usor s-a dovedit atat de inselator
Ca sa le faci cu cap fa-le la vremea lor
Ca sunt regrete dar sunt degeaba
Uneori graba chiar strica treaba
Tu baga la cap si nu te teme
Mai bine mai tarziu decat prea devreme

Ca viata-i grea nu sunt primu care o simte
Ori primu care o-ndura, ori primu pe care-l minte
E totu-n ceata nu mai vad limpede
Ce-am facut s-am parte doar de clipe de
Care vreau sa uit instant nu e deloc riscant ca sunt deja distant
Din start constat ca n-am cum sa razbat
Atata tïmp cat cred ca ïn zadar ma zbat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu