marți, septembrie 14, 2010

Pandurii Targu-Jiu-Universitatea Craiova;Un mare adevar!

   Aseara am asistat la un meci dezastruos din partea Craiovei,la un meci la care nu ne`am fi asteptat nici in cele mai negre vise de cand Victor Piturca a venit la echipa.In primele 15 minute ale partidei de aseara ,Craiova parca incerca sa imite jocul Barcelonei,ceea ce este total aberant cu acest lot.Un meci in care nu am vazut faza buna la poarta celor de la Pandurii.O aparare pur si simplu de "teatru".Un Silviu Lung care nu`si paraseste linia portii niciodata;un Dananae total depasit de situatie;o aparare centrala de tot rasul (Gaman si Iliev),care au fost depasitit pe toate fazele aeriene;Un Ciuca improvizat in partea stanga,care mai mult de "15 picioare rupte" nu o sa faca niciodata.Am vazut un Dorel Stoica de nerecunoscut ,un nimeni pe teren,un fost capitan fara rusine ,fara onoare sau demnitate,un jeg care il idolatrizeaza pe Nea Piti.Am vazut un Wobay care ,ca de obicei a incercat sa salveze echipa,dar de unul singur nu prea ai ce sa faci.Am vazut un capitan (Prepelita) ,care in acest sezon a facut numai meciuri egale cu ,dezamagind complet.Am vazut un atac de circ,un Piturca cu "febra musculara" ,un Dina care nu mai necesita comentarii amanuntite.Un MIHAI COSTEA de tot circul,cel mai slab meci pe care l`a facut vreodata la Universitatea Craiova.Orice alt jucator care nu a fost felicitat mai sus este in aceiasi oala cu ceilalti.Pandurii-Craiova 3-1(REALITATEA).Nu imi vine sa cred ca am fost asa de siguri ca Victor Piturca o sa reuseasca sa readuca Craiova acolo unde ii este locul.Pacat pentru aceasta echipa,pentru istoria ei.
                                                       "Dragoste si credinta,
                                                        Mandrie si suferinta"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu