vineri, septembrie 24, 2010

Lenea!

"-Bai Kabuky,te rog eu sa descarci si tu videoclipul ala de pe aparat,il vreau neaparat in seara asta"
"-Ok..promit ca ti`l dau in seara asta,dar nu acum..chiar mi`e lene:( "
   Lenea...un cuvant pe care il folosesc atat de des incat nu pot sa`i tin socoteala.Sunt ferm convins ca multi dintre voi ati trecut prin asta.Nu pot sa ma cataloghez prin alt termen decat :nesimtit, sau poate ignorant..Ciudat,dar total adevarat.Suntem asa de lenesi,asa de nepasatori,incat orice lucru mic il tratam cu dispret,dar nu ne gandim la faptul ca acel lucru mic poate sa aduca un lucru mare odata cu el.De ce nu pot sa spun ca mi`e lene sa urmaresc un film?Sau ca mi`e lene sa merg pana la magazin atunci cand am pofta de o sticla de Pepsi twist pe care o degust cu atata pasiune incat (scuzati expresia) ma doare undeva daca ala imi cere sa`i trimit un videoclip.Nu mi se pare absolut deloc corect,dar cu toate astea o fac.Ciudat dar deloc ciudat.Bizar ,dar total adevarat.Gandim ,dar cu toate astea nu judecam.Sorry Bitza.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu