luni, septembrie 27, 2010

Let`s do nothing Romania!

 Aiurea nu?Deja s`a facut atat de mult tam-tam pe aceasta tema ,incat nu ma pot abtine sa nu va impartasesc cateva dintre gandurile mele in legatura cu acest subiect.Pentru aceia dintre voi care nu stiti despre ce este vorba(si nu va condamn),in randurile ce urmeaza o sa`mi expun punctul de vedere in legatura cu una dintre cele mai cunoscute stiri care au strabatut tara in ultimul timp,si anume ,programul de voluntariat "Let`s do it Romania",sau cum spunea un blogger pe care il respect foarte mult pentru ceea ce scrie,"Let`s f**k it Romania"(bravo little).

  Haideti sa discutam despre tema acestui program "extraordinar" ,si anume:"O Romanie mai curata".Cica acest program a avut un rol foarte important,foarte multa lume fiind fericita de`a dreptul de rezultate.Tin sa va anunt ca exista si persoane care considera acest program inutil(Kabuky esti un nesimtit).Mentalitatea mea(tipic romaneasca) ,ma face sa merg pe principiul,"De ce sa fiu eu cinstit,cand cel de langa mine nu este?",total adevarat din punctul meu de vedere.Nu spun ca acest proiect a fost inutil,dar avantajele lui inceteaza sa apara;poate un avantaj de imagine a unei tari lovite de criza,cu o conducere lovita de atatea planuri inteligente prin care sa ne scape de saracie (in niciun caz sa ne aduca si mai multa saracie),incat un fenomen de amploare loveste tara:O tara mai curata.Bravo Romania,avem o tara foarte foarte civilizata,cu niste oameni cinstiti si iubitori de natura,niste nationalisti convinsi.

Un reportaj de Kabuky,in direct si`n exclusivitate de la Craiova city.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu