joi, noiembrie 25, 2010

The Social Network

      Nu stiu cati dintre voi ati auzit de acest film,insa va garantez 100% ca este un film bun.Sincer sa fiu,cati dintre noi  nu am fi curiosi sa aflam cum a luat nastere marele "imperiu" care astazi poarta numele de Facebook?Eu unul  sunt ,sau mai bine zis eram ,foarte curios sa aflu totul din "decorul" acestei retele sociale care s`a extins in 6 ani atat de mult incat pot sa spun fara nici`o indoiala ca 70% din populatia Terrei a auzit macar odata cuvantul Facebook.
      In momentul in care am vazut pe cunoscutul Filelist acest film,recunosc ca nu i`am dat prea mare atentie ,insa atunci cand am dat un search pe "marele"  IMDB  si am vazut o nota de 8.3 ,am ramas usor uimit,mai ales datorita faptului ca filmul doar ce aparuse pe piata.Cu toate acestea ,a trebuit sa astept pana in ziua de azi ca sa vizionez acest film.O perioada lunga,stiu,dar a meritat asteptarea unei variate mai bune(calitate video) .Acest film descrie in amanunt cum a fost creata cea mai mare retea de socializare ,si cu toate ca nu sunt un impatimit al Facebook`ului sau al altor retele sociale de acest gen,va garantez ca merita sa va "pierdeti" 2 ore din viata in fata monitorului.


Sper sa nu va dezamagesc,
Acelasi Kabuky!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu