luni, noiembrie 15, 2010

Dependenta!

   Majoritatea persoanelor de varsta mea incep sa devina dependente de alcool  sau de tigari,insa nu este si cazut meu.Pot sa recunosc cu mandrie ca am depasit dependentele legate de jocuri online sau orice altfel de jocuri,insa raman in continuare cu 2 lucruri intiparite in viata de zi cu zi si anume:internetul(vesnicul si atot-puternicul prieten din intuneric,care mereu te scoate din belele) si pariurile sportive(o boala incurabila de care nu poti sa te dezlipesti odata ce ti`a intrat in sange,cu toate ca esti constient ca pierzi o suma consistenta de bani).Totusi,sa le luam pe rand.Internetul este si va ramane toata viata mea(spun asta fiind absolut convins) o dependenta,poate cea mai mare dintre toate.Aici nu cred ca puteti obiecta ,sunt absolut sigur ca toti cei care imi cititi acest post sunteti de aceiasi parere.Cel de`al 2-lea viciu pe care l`am enuntat mai sus este "casa de pariuri"(pariurile sportive),mai precis pariuri din fotbal.Usor ,usor ,aceste pariuri mi`au intrat in sange si chiar atunci cand raman fara bani de cheltuiala,fac rost ca sa bag la pariuri,fiind total constient ca pierd foarte multi bani pana cand norocul imi surade.Ciudat este faptul ca ma simt impacat in momentul in care ma vad cu 50 de lei (de ex) in mana ,decat atunci cand bag cate 2-3 lei zinic pe un bilet.Uite ca v`am spus care imi sunt dependentele...Ciao!


Al vostru Kabuky!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu