vineri, noiembrie 26, 2010

Calitatea unui film

   Astazi am rasfoit o revista de la HBO in speranta ca o sa dau peste cateva filme bune.In cautarea mea am dat peste un articol al carui titlu pur si simplu m`a captivat:"Multi dintre cei care-si dau cu parerea despre filme trec mult prea usor de la 'mi-a placu/nu mi-a placut' la 'e superb/e varza'.Un critic bun ar trebui sa fie acela care,chiar si atunci cand nu-i place un film,ii recunoaste meritele.'Obiective',cum se zice".
   Aveti ceva de obiectat impotriva acestui titlu,eu zic ca nu.Cu toate ca am avut foarte foarte multe discutii sau mai bine zis dezbateri pe seama unui film,nu pot sa spun ca niciodata nu am spus "filmul asta e varza";am spus`o,chiar de mai multe ori,insa eram constient ca propozitia:"Gusturile nu se discuta" este total adevarata ,si indiferent de parerea mea ,niciodata nu o sa schimb parerea persoanei care sta in fata mea(bine,poate exista o sansa de 10%...dar totusi).Sa luam exemplul filmelor de comedie;poate o sa ma considerati nebun,insa niciodata nu m`am dat in vant dupa filmele de comedie,sunt genul de filme pe care pur si simplu nu le suport,iar tot timpul cand un prieten imi spune sa vizionez un film de acest gen,raspunsul meu este acelasi:"Ba,ma lasi in pace?".Cu toate acestea ,stiu ca o mare parte a populatiei prefera filmele de comedie,sau mai bine zis,iubeste filmele de comedie.Imi pare foarte rau ca fac parte din acel procent foarte mic care nu agreeaza genul acesta de filme,insa cum se spune:"Asta`i viata".
    Lasand la o parte filmele de comedie,sunt ferm convins ca cele mai aprigi discutii pe care le`ati purtat in viata voastra despre un film,sunt legate de asa zisul gen "Mystery".Ca sa dau un exemplu din propria experienta,m`am certat(intre ghilimele) timp de saptamani bune atat cu prietenii,persoanele apropiate cat si cu unii membri ai familiei,dupa ce am vizionat filmul Shutter Island.Cei care ati vizionat filmul stiti foarte bine la ce ma refer si cred ca nu ma considerati nebun(probabil).Este filmul care dupa parerea mea ,lasa cele mai multe semne de intrebare in urma,defapt,cum ar putea sa arate un film in regia marelui Martin Scorsese ,daca nu asa(o capodopera).


Va lasa pe voi sa hotarati,
Kabuky!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu