miercuri, noiembrie 03, 2010

Dumnezeu contra Dumnezeu!

    Nu prea va dati seama la ce ma refer nu?"Dumnezeu vs Dumnezeu" este subiectul pe care doresc sa vi`l impartasesc astazi.Eu,alaturi de o mare masa a populatie de pe aceasta planeta, avem indoieli in legatura cu existenta Dumnezeiasca.Vorbind din punctul de vedere al unora ,Dumnezeu nu exista,insa din punctul meu de vedere exista un Dumnezeu.doar ca acela nu este si nu a fost niciodata asa cum il descrie Biblia.Atunci cum arata acest Dumnezeu?Simplu,o forta supra-naturala,supra-omeneasca,supra... ;care a dat nastere la tot ceea ce exista.Total absurd mi se pare teoria bibliei cat si teoria Big-Bangului.Ca sa ma exprim mai pe romaneste:A explodat nimic din nimic si s`a creat ceva.Absolut logic,nu?Dupa teoria biblica,folosind un limbaj "extra" Kabuky ,deducem ca: Dumnezeu i`a creat pe Adam si Eva.....raiul si iadul....pamantul in 6 zile...dupa chipul si infatisarea sa .....o forta supra-omeneasca care detine absolut orice puteri s`a odihnit dupa ce a creat pamantul .........puncte si iar puncte.Foarte logic,nu?Sa mai mentionez cate ceva si despre teoria Darwinista?
    Am ajuns si la capitolul Biblia,capitol ,care de`a lungul timpului a jucat un rol extrem de important:razboaie,legi,restrictii,obligatii etc. Probabil aceasta carte,care si azi a ramas cea mai importanta din lume,ale carei citate de foarte multe ori se bat cap in cap ,este singurul beneficiu pe care ni l`a adus creerea acestei credinte in Dumnezeu.
    Din perspectiva mea ,aceasta forta pe care noi o numim Dumnezeu,a creat absolut tot,insa niciodata nu i`a semanat fortei pe care o descrie Biblia.Dupa cum spunea un prieten:"De unde stiti voi ca Iisus asta nu a fost vreun smecher care isi batea joc de lume?".Pe final vreau sa le multumesc atat pamantenilor cat si extraterestrilor care o sa`mi citeasca acest mesaj.

Cu respect si admiratie,
al vostru Kabuky.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu