duminică, noiembrie 07, 2010

Proverbul de Duminica seara

  Ca sa vedeti cat de mult isi iubeste Kabuky compatriotii,acesta a adunat cateva dintre cele mai inteligente proverbe realizate de mintea romanului.Enjoy!

1. In China nu exista notiunea "si-a inselat" (nevasta), in schimb exista "si-a confundat"...

  Pura stiinta si adevar in acelasi timp .La cat s`au extins chinezii in ultimul timp(ca populatie) si la cat de diferiti sunt ca figura(trasaturile faciale) ,eu nu as fi in stare sa recunosc un chinez printre altii 10 imbracati la fel,e chiar imposibil sincer.E ca si cand ai diferentia 2 gemeni,incercand sa`l gasesti pe ala mai mare.

2. Cine zambeste atunci cand lucrurile merg prost s-a gandit deja pe cine sa dea vina.

  Da,asta e altceva nu?Mesaj catre cetatenii cinstiti ai acestei tari de rahat,ups imi cer scuze de insulta.Unde am ramas..a da,ce spuneti domnilor ,nesimtire,lipsa de civilizatie=> tara de "cacao".

3. Intuitia este o stiinta exacta.

  Corect!Intuitia mea imi spune tot timpul sa`mi urmez intuitia=>intuitia mea este o stiinta exacta.

4. O concluzie marcheaza intotdeauna momentul in care ai obosit sa gandesti..

  Ce oboseala,m`am sufocat de atata gandire.Concluzia=>am gandit prea mult

5.  Nu e destul sa fii tu norocos, trebuie ca ceilalti sa nu fie.

  Un proverb foarte foarte inteligent.Stiti cum se spune:norocul e ca ruleta ruseasca,trebuie sa ai noroc ca sa nu iesi de la masa.

6.  Cel mai greu lucru in box este sa te scobesti in dinti cu manusa.

  Mosule ,sper ca nu ti`am dat idei.

7.  Orice bata are doua capete. Depinde din care capat privesti...

  Eu o traduc ca:Poti sa ti`o iei in bot si cu capatul drept si cu cel stang.

8.  Cei cinstiti sunt inadaptatii societatii.

  Si,mai spunea Puya saracul ceva(atunci cand era in apele lui):Scoala multa insa creaza neadaptati!


9.  Este bine sa lasi bautura....insa rau este sa uiti unde ai lasat-o.

 
   Oameni buni,acest proverb este cel mai de pret pentru 99,9% dintre barbatii de pe Terra.

10.  Banii nu fac fericirea....o cumpara gata facuta.


    Exact ,exact si iar exact.

11.  Inteligenta ma urmareste.....dar eu sunt mai rapid.


  Da,da,ai auzit Gogaie?

12.  De ce sa bei si sa conduci ....cand poti sa fumezi si si zbori?






   Ce sfat intelept domne`

  Va poftesc sa va luati o punga de floricele,o sticla de cola si sa va asezati cat mai confortabil posibili,pentru ca urmeaza cateva declaratii din FOTBAL!

1. "Daca nu dadea Ceahlaul 4 goluri, castigam noi cu 1-0!"
(Ion Velea, membru al clubului Electroputere Craiova, dupa meciul Ceahlaul-Electro 4-1 disputat in campionatul 1994/95)


2.  "M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat."
(Gigi Becali)


3.   "Nu cred ca am fi pierdut acest meci, daca s-ar fi terminat 1-1."
(Uli Hoeness, manager Bayern Munchen)


4.   "Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu."
(Gigi Becali)


5.  "Milan sau Madrid, important e sa fie din Italia!"
(Andreas Moller, fost international german)


6.  "Situatia este fara iesire, dar nu e critica."
(Stefan Effenberg, fost international german)


7.  "Sper ca acest meci sa nu ramana singurul meu debut la nationala!"
(Sebastian Deisler, jucator la Bayern Munchen, declaratie acordata dupa meciul sau de debut, unicul :-), in echipa nationala)


8.  "Noi suntem rapidisti din tata-n fiu, in afara de fiul meu, care e stelist."
(Nicolae Vacaroiu)


9.  "Putea fi 3-3!"
(Ioan Sdrobis, antrenorul echipei FC Baia-Mare, dupa meciul Electroputere Craiova - FC Baia-Mare 8-1 disputat in campionatul 1994/95)


10.  "Este incontestabila fortuirea ca romanul sa fie un strasnic luptator sarb."
(Cornel Dinu)


  Vai si vai de capul nostru nea Dinu =))))))))


11.  "Filosofia este o transcedentala propedeutica pentru sufletul bantuit de moarte al romanului."
(Cornel Dinu)


  Te rugam frumos sa ne lasi in pace.


12.  "Copii, mergeti la scoala, ca si scoala e buna la ceva!"
(Gheorghe Hagi, in vizita la o scoala generala)


13.   "In mare acesta a fost un meci, care, daca s-ar fi desfasurat in alt mod, altul ar fi fost si rezultatul."
(Eike Immel, portar Germania )


14.  "Cred ca daca inscriam mai multe goluri decat ei, castigam!"?
(Tamas, dupa Germania - Romania 3-1 /SEP-2007)






Va multumesc pentru timpul acordat!Al vostru Kabuky!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu