duminică, decembrie 12, 2010

No more movies!

  Cred ca va dati seama din titlu cum a decurs saptamana aceasta pentru mine.Mda...filme si iar filme.Daca tot am luat o pauza ,m`am gandit sa mai trec si pe aici si sa mai las 2-3 randuri.Cu toate ca inspiratia m`a cam lasat balta la ora asta(probabil din cauza oboselii) ,m`am gandit sa discutam despre ce face Kabuky la ora 12:00.Primul lucru,pe care pot chiar sa`l numesc "de baza",este muzica(in acest moment ascult El Nino ft. Sisu-Din toate florile din lume)....asa...sa trecem mai departe:Arunc cate un ochi pe blogg`urile prietenilor.De exemplu ,acum 5 minute citeam pe blogg`ul unui prieten(nu dau nume),un articol destul de "sumbru"(ca sa`l numesc asa),nu ca m`ar mira cu ceva,avand in vedere ca`l cunosc destul de bine sa`mi dau seama ca ce scrie acolo este aproximativ 80% adevarat.Ultimele lui fraze au fost "The pain is relentless ,and whatever i try to stop it from hurting there is no cure . I can only learn to control it , to cause it , so we can both have a future together .".Cu toate astea are si o parte plina de veselie in el datorita careia imi pun cateodata intrebarea:"Cum de joaca aceste 2 roluri asa de bine?".
    Normal ca in tot acest timp ,m`am interesat si de soarta Stiintei ,care dupa cum stiti(unii dintre voi) ,trece printr`o perioada critica ,care odata ce a aparut in presa ne`a spulberat toate sperantele de bine in legatura cu returul de campionat.Insa;asa suntem noi Oltenii,tot timpul am mers pe mana citatului "Dragoste si credinta;mandrie si suferinta" ,care in ultimii 20 de ani si`a facut efectul (negativ).Si ultimul,dar nu cel din urma lucru pe care il fac la aceasta ora,este sa stau pe mess.
    Sper ca nu v`am adormit si mai mult.

Acelasi Kabuky,
Noapte buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu