miercuri, decembrie 22, 2010

Boc si`a cumparat Ipad

  Bun..Daca ne uitam la titlu nu este o noutate,sau ceva iesit din comun.Stim cu totii ca Emil Boc are bani sa`si cumpere un asemenea aparat,doar ocupa o functie imporanta ,care`i permite sa mai "ciordeasca"(cum s`ar spune pe tiganeste) cate o ciocolata.Adevarata problema este (si citez), ca Emil Boc a declarat : "Mi`am luat si eu un Ipad ,ca orice roman.." .Domnu` Boc,cu toate ca nu imi cititi blogul,vreau sa va anunt ca eu traiesc in romania ,ciudat fiind faptul ca nu pot sa`mi cumpar un Ipad "ca tot romanul".Oare imi scapa mie ceva?Mai stii cand mergeai cu autobuzul si cu metroul ma?Mai stii cand erai un om modest dat in "pastele calului"(ca sa nu folosesc alta expresie) si te dadeai pe la televizor ca marele parlamentar care ii cunoaste pe cetatenii tari atat de bine?Da...domnu` Boc nu se mai multumeste cu un laptop ,a trecut la tehnologie de ultima generatie.
  Hai ca stirea asta m`a dat pe spate.


 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu