miercuri, decembrie 01, 2010

1 Decembrie

   Dupa cum stiti cu totii astazi este 1 Decembrie,ziua Romaniei.De cand ma stiu,patriotismul mi s`a parut cea mai proasta "credinta" dintre toate de pe pamant.De ce sa spun eu ca iubesc Romania,ca sunt mandru sa fac parte din acest neam,atat timp cat nu dau 2 bani pe tara sau pe cei care nu`mi sunt apropiati.Astazi de exemplu am urmarit canalul PROTV de cand m`am trezit,acestia avand o rutina anuala in ceea ce priveste ziua nationala.Cu ce ma incalzeste pe mine ca X a ajuns miliardar in America,sau ca Y decoreaza apartamente in Franta,chiar credeti ca ma simt mandru de ei?Ei s`ar simti mandri de mine daca as ajunge miliardar in New York?Nu ar da 2 bani pe mine,asa ca,va dati (unii) mari patrioti cand defapt nici voi nu dati 2 bani pe tara asta de rahat.Aha...La multi ani Romania!

Puteti sa ma injurati,
Kabuky!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu