sâmbătă, octombrie 02, 2010

U.Craiova-U.Cluj 3-0

   Cateodata realitatea este mai dulce decat mierea.In ultimele 3 meciuri,Universitatea Craiova a inscris nu mai putin de 12 goluri (5 cu Minerul Lupeni,4 cu Targu-Mures si 3 cu U.Cluj).Aseara am asistat la un recital in fata uneia dintre echipele din acest campionat,de care imi era cel mai "frica" intr`un meci direct.Craiova a trecut si peste asta,inscriind nu mai putin de 3 goluri.Dupa aceste partide cu multe goluri marcate in poarta adversarilor,imi mai ramane o singur intrebare in minte:Cate goluri ar marca U.Craiova daca ar avea 1 sau 2 atacanti in momentul de fata?Imi pun aceasta intrebare pentru ca Stiinta nu are in acest moment nici un atacant pe teren,sa fim seriosi,dar cu toate acestea spulbera orice adversar.
    Pe final mai am de rostit un nume,care dupa cum se prezinta in momentul de fata o sa scrie istorie pentru U.Craiova:VICTOR PITURCA!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu