miercuri, octombrie 06, 2010

Olteni legati pana la moarte de alb-albastru Sfant!

  V`am vorbit in nenumarate randuri despre respectul si dragostea pe care i`o port echipei Universitatea Craiova,insa niciodata nu mi`am "exercitat" respectul fata de orasul in care m`am nascut,orasul in care am copilarie si in care traiesc in continuare,si probabil nu o sa ma despart prea curand de el.Probabil cunoasteti cu totii sentimentul de atasare fata de orasul natal,fata de cartierul tau;cu totii aveti o strada pe care o frecventati de cand erati copii,de cand ieseati la joaca in spatele blocului sau in curtea scolii.Cu totii ne iubim orasul intr`un fel sau altul,iar asta nu inseamna nimic altceva de respect,respect care zic eu i se cuvine gandindu`ne la faptul ca traim intr`o mizerie de tara,de care ne leaga doar prieteniile ,familiile si orasul drag,nimic mai mult.Cum sa`mi inchei aceste cuvinte daca nu cu unul dintre citatele lui Byga,din formatia CIA(Craiova Independent Artists):
                              "Ne gasesti aici pe strazi oricand,
                               Ca n-avem nimic de ascuns, n-o sa plecam curand,
                               Suntem legati de familie, legati de pamant,
                               Olteni legati pana la moarte de ALB-ALBASTRU sfant!!!"



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu